srpskinacionalisti.com

Милева Марић је била геније а не Ајнштајн

Форумска правила
Обавезно прочитајте Правилник о понашању на Форуму и форумски бонтон пре учешћа у дискусијама!
Аватар
Саша72
Војвода
Војвода

Порука: 2438
Приступио: дец 2007

Милева Марић је била геније а не Ајнштајн

Порука Саша72 4.6.2013. 13:50

Ајнштајн сотона:
Was Einstein the world's worst husband? Wife ordered to keep room tidy, serve three meals a day - but expect NO affection... and she must stop talking when he demands it she must not expect Einstein to either sit with her, or accompany her outside of the house

A MISOGYNIST'S MANIFESTO: EINSTEIN'S LIST OF DEMANDS IN FULL

You will make sure:

- that my clothes and laundry are kept in good order;
- that I will receive my three meals regularly in my room;
- that my bedroom and study are kept neat, and especially that my desk is left for my use only.

You will renounce all personal relations with me insofar as they are not completely necessary for social reasons. Specifically, You will forego:

- my sitting at home with you;
- my going out or travelling with you.

You will obey the following points in your relations with me:

- you will not expect any intimacy from me, nor will you reproach me in any way;
- you will stop talking to me if I request it;
- you will leave my bedroom or study immediately without protest if I request it.

You will undertake not to belittle me in front of our children, either through words or behaviour.

http://www.dailymail.co.uk/femail/artic ... ds-it.html
Како није срамота Јевреје и остале који славе Ајнштајна а знају и лажно пропагирају да је он био геније а уствари је Српкиња Милева Марић заслужује да буде названа геније а не Ајнштајн?
Кад ти живот да сто разлога да заплачеш, покажи животу да имаш хиљаду разлога да се насмејеш.
Аватар
Сербо Макеридов
Војвода
Војвода

Порука: 1042
Приступио: јул 2013
Место: Велика Србиjа

Re: Милева Марић је била геније а не Ајнштајн

Порука Сербо Макеридов 26.2.2014. 20:39

Аjнштаjн никад ниjе водио расправе са другим научницима и кад би неки научник повео расправу о теориjи релативитета он би вешто избегао било какву расправу о томе.
ИДЕНТИТЕТ JЕ НАША ПОКРЕТАЧКА СНАГА, СОЦИJАЛНИ JЕ НАШ СМИСАО ЗА ПРАВДУ, НАЦИОНАЛНИ JЕ ПУТ КОJИМ ИДЕМО КА СЛОБОДИ...
Аватар
master
Млади националиста
Млади националиста

Порука: 93
Приступио: мај 2014

Re: Милева Марић је била геније а не Ајнштајн

Порука master 18.5.2014. 18:01

Једно је сигурно - без помоћи Милеве Марић преварант Ајнштајн не би знао ни да направи сендвич. :mrgreen:

Ко је тренутно на Форуму?

Корисници тренутно на Форуму: Нема регистрованих корисника и 3 гостију