srpskinacionalisti.com

Руски аутомобили

Форумска правила
Обавезно прочитајте Правилник о понашању на Форуму и форумски бонтон пре учешћа у дискусијама!
Аватар
Зорге
Млади националиста
Млади националиста
 
Порука: 143
Приступио: дец 2006
Место: Сакуле

Порука Зорге 24.12.2007. 22:06

Слика

http://auto.mail.ru/text.html?id=24795

У "АвтоВАЗ" ће доћи најкрвавији менаџер у свету.
24 децембра 2007, 12:20

О томе, да се "Рено" спрема да купи 25% акција "АвтоВАЗ-а", већ смо писали. До каквих резултата то може довести, још увек није просто рећи, исто тако може се претпоставити – у Тољатију ће бити великих промена, очекује се реструктуризација производње, а многи сардници предузећа остаће без својих радних места. Поред тога, није искључено да све то буде учињено под руководством једног од најталентованијих и најсуровијих менаџера данашњице. Он се зове Карлос Гон. У њега се куну акционари ауто-компанија, мрзе га синдикати. Баш он је спасао од пропадања компаније "Рено" и "Нисан". А сада ће моћи да од "АвтоВАЗ"-а начини компанију светског нивоа.

Да би се схватило ко је то Карлос Гон, морамо се вратити у '90-те. Тада је "Рено" правио огромне губитке (само у 1996. години компанија је изгубила 2 милијарде франака), новца за производњу нових модела није било, купци, чак и Французи, нису хтели да купују аутомобиле те марке. При томе треба посебно подвући, да је у то време 40% "Реноа" припадало држави. И француске власти су се за великом бојазни односили ка предлозима о реструктуризацији производње и смањењу броја запослених – ипак би те мере биле крајње непопуларне међу становништвом (сложићете се, веома подсећа на ситуацију са "АвтоВАЗ"-ом).

Исто тако, када су Карлосу Гону, Либанцу по националности, који се родио 1954. у Бразилу, дали "карт-бланш" за опоравак "Реноа", он се са одлучношћу прихватио посла. За почетак је затворио фабрику "Реноа" у Белгији, смањио огроман број запослених у самој Француској. Природно, све те мере пратио је прави талас протеста – за многе раднике Гон је постао лични непријатељ. У исто време, резултати његовог рада били су видљиви. Већ 1997. године "Рено" престао да буде компанија са губицима! А већ на крају 20. века та компанија се већ почела да се осећала толико сигурном, да је одлучила да ступи у алијансу са "Нисаном"

Ако се неко не сећа, крајем '90-их година "Нисан" је лоше стојао. Удео на тржишту те компаније постојано се смањивао, губици су расли из године у годину. Онда су акционари "Нисана" одлучили да своју судбину вежу за Гона. "Нисан" и "Рено" су ступили у алијансу, разменили пакете акција, а на чело "Нисана" је крајем 1999. године дошао Карлос Гон.

У Јапану је Карлос Гон, који се до тог времена сматрао најбољим анти-кризним руководиоцем на свету, такође са одлучношћу се прихватио спасавања компаније. При томе, већ првих дана свог посла у "Нисану" он обећава да ће компанију извести из кризе већ за годину дана. У то нико није веровао, пошто је "Нисан" заиста био у озбиљној кризи. Али Гон делује изузетно оштро, чак и претерано. Он одмах затвара пет фабрика у Јапану, истерује на улицу око 14% радника од укупног броја запослених у "Нисану" и при томе, не само обичних радника, већ и менаџера – свог посла лишио је готово 50% руководилаца разних нивоа. У држави се одиграва талас протеста, али се Гон не зауставља на достигнутом. Он продаје многа "Нисанова" предузећа која су се бавила производњом компоненти, смањује део одељења, мења годинама темељен систем рада у "Нисану". Осим тога, Карлос Гон признаје да већина аутомобила које производи "Нисан" ништа не ваља и да их треба скинути sa производне траке. Прича се да су због акција Карлоса Гона неки сарадници "Нисана" завршили живот самоубиством.

Исто тако, резултат је био видљив - "Нисан" почео да стиче добит, упосленост капацитета је порасла са 53% на 82%, цене многих купованих компонената смањене су за 20%. Осим тога, "Нисан" је почео да користи "Реноове" разраде. У целом, не треба бити задивљен што је Карлос Гон један од најплаћенијих менаџера. На пример, он је у 2006. години зарадио 45,5 милиона долара, а у 2007. години његова зарада може бити и већа.

Хоће ли Карлос Гон у Русији дејствовати таквим "крвавим" мерама, као у Јапану и Француској? Ако буде, становницима Тољатија се не може позавидети, пошто се по неким оценама, из "АвтоВАЗ"-а може отпустити око 50% запослених. А то прети озбиљном социјалном напетошћу у граду. Исто тако, нико не сумња – те мере ће помоћи да се од Волжског гиганта створи заиста савремен и ефикасан произвођач.

// auto.mail.ru
Дибидус дудук
Аватар
Patriota86
Војвода
Војвода
 
Порука: 2875
Приступио: мар 2006
Место: Београд

Re: Руски аутомобили

Порука Patriota86 6.3.2009. 12:51

Пошто круже гласине да су Руси заинтересовани за куповину "заставе" и да планирају да уложе милијарду евра у фабрику, мислим да би требало да поново оживимо ову тему.
Интересује ме, шта се тренутно вози у Русији, који аутомобили и њихове карактеристике. Значи коњска снага (hp), кубикажа, максимална брзина, потрошња итд.
Шта мислите о овоме:
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%90%D0%97-2112
и овоме:
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%92%D0%90%D0%97-1118 ?
Шта је са Волгом? Да ли ће икада ући у масовну производњу, обзиром да је фантастична?
До године у Приштини, следеће у Книну
Слика
Аватар
Зорге
Млади националиста
Млади националиста
 
Порука: 143
Приступио: дец 2006
Место: Сакуле

Re: Руски аутомобили

Порука Зорге 7.3.2009. 10:31

Ако је гласина оно што је пре неколико дана писало у "Куриру", то је најобичнија глупост. "Лада" нема милијарду да уложи било где, а нити оно како планира да производи аутомобиле са моторима развијених у сарадњи са "Џенерал моторсом", пошто то нема никакве везе - "Рено" је пазарио 25% акција и ако буде других мотора, биће то Реноови", као они у "Логанима".
Оно што се вози у Русији је оно што се вози и свугде по Европи. Колико познајем оно што се производи у Русији, ово са првог линка се не производи већ годину дана и тај модел је наследила "Приора" хечбек, а и овога са линка испод има код нас. Лично бих се пре одлучио за неку од три каросеријске верзије (седан, хеч, караван) те "Калине" са 1,4 16V мотором са 90 коња него за "Пунта" 1,2 са 60 коња. Ако се списак робе која се не царини између РФ и Србије, цена ће бити у рангу дотираног "Пунта". А што се тиче "Волге", ако мислипш на ону чија фотке има на претходној стани - она се већ производи.
Дибидус дудук
Аватар
Patriota86
Војвода
Војвода
 
Порука: 2875
Приступио: мар 2006
Место: Београд

Re: Руски аутомобили

Порука Patriota86 11.3.2009. 10:36

Зорге ::Лично бих се пре одлучио за неку од три каросеријске верзије (седан, хеч, караван) те "Калине" са 1,4 16V мотором са 90 коња него за "Пунта" 1,2 са 60 коња. Ако се списак робе која се не царини између РФ и Србије, цена ће бити у рангу дотираног "Пунта". А што се тиче "Волге", ако мислипш на ону чија фотке има на претходној стани - она се већ производи.


Дај неки линк за "Калине" и "Волге".
Занимају ме перформансе, потрошња, цена, како и где до њих доћи, слике итд.
Хвала унапред.
До године у Приштини, следеће у Книну
Слика
Аватар
Зорге
Млади националиста
Млади националиста
 
Порука: 143
Приступио: дец 2006
Место: Сакуле

Re: Руски аутомобили

Порука Зорге 11.3.2009. 21:16

Лада има и код нас увозника, али не знам им адресу. Ево ти адреса српског Лада клуба, па потражи адресу увозника и шта те већ интересује: http://www.lada-klub.com/. Од руских сајтова о Калини ево само пар: http://www.lada-kalina.ru/ и http://www.ladakalina.ru/.

Што се Волге Сибер тиче, она је ништа друго до лиценцни стари Крајслер Себринг, а ево два сајта о Сиберу на Рунету: http://www.siber-volga.ru/ и http://www.siber-cars.ru/, мада и за њу и за Калину можеш да "изгуглаш" много тога.
Дибидус дудук
Аватар
перун
Млади националиста
Млади националиста
 
Порука: 166
Приступио: мар 2009

Re: Руски аутомобили

Порука перун 5.7.2009. 2:01

Андрюха ::ГАЗ-3111 (Лимузин)
Слика


красиво!! 8)
Аватар
Lavrentija
Ултранационалиста
Ултранационалиста
 
Порука: 641
Приступио: дец 2009

Re: Руски аутомобили

Порука Lavrentija 30.8.2010. 10:41

Pa kad smo vec kod automobila, mogu vam reci da Rusi nisu uvek pravili najgore automobile na svetu! Jos se drugi svetski rat nije ni zavrsio, a 19. juna 1944 je Stalin odobrio serijsku proizvodnju automobila "POBEDA".

To je za to vreme bio automobil koji nije zaostajao za svojim zapadnim konkurentima, mnoge je cak i prevazilazio svojim dizajnom i kvalitetom. U nekim slucajevima je bogami bio i kopiran na zapadu. Standard Motor Company iz Coventry-ja je proizvodila Standard Vanguard u nekoliko verzija, a zli jezici tvrde da je taj automobil imao velike slicnosti sa Stalinovom "Pobedom".
http://en.wikipedia.org/wiki/Standard_Vanguard



Engleski casopis "The Motor" magazin u svom izdanju od 19. Novembra 1952 opisuje Pobedu.
http://www.gaz20.spb.ru/img/download/th ... 52_eng.zip

Automobil je veoma kvalitetno uradjen, tako da i danas mozete na ulicama da vidite ove automobile:
http://fakty.by.ru/fakty/auto%20Pobeda/index.htm

Kakva drzava, takav i automobil! Brko znao znanje!
pobeda.jpg
Stalinova "Pobeda"
"Родина: здравый смысл"
Аватар
wisevolf
Четник-почетник
Четник-почетник
 
Порука: 41
Приступио: јул 2008
Место: Луостари РФ

Re: Руски аутомобили

Порука wisevolf 4.9.2010. 18:31

Вот пара из руксских авто

Слика

Слика

Ну а этот из братской ГДР, правда немного апгрейден

Слика
Кто не arbeiten, Тот не essen
Аватар
Валера
Војвода
Војвода
 
Порука: 6585
Приступио: сеп 2005
Место: =РУСИJА=Москва=

Re: Руски аутомобили

Порука Валера 5.9.2010. 10:31

:badgrin:
Буди Србин! Пиши Ћирилицом!
Господе, помилуј, сачувај, спаси и заштити благодаћу Твојом јунаке србске Радована и Ратка! Господе благослови, заштити и спаси нас верне слуге Твоје!
Амин!
Востани, Сербије! Давно си заспала,
У мраку лежала; сада се пробуди,
И Сербље возбуди!
Аватар
wisevolf
Четник-почетник
Четник-почетник
 
Порука: 41
Приступио: јул 2008
Место: Луостари РФ

Re: Руски аутомобили

Порука wisevolf 6.9.2010. 17:21

Как вам приз?
Слика
Кто не arbeiten, Тот не essen
Аватар
Валера
Војвода
Војвода
 
Порука: 6585
Приступио: сеп 2005
Место: =РУСИJА=Москва=

Re: Руски аутомобили

Порука Валера 7.9.2010. 21:00

похоже долго приз не вручали............... :D
Буди Србин! Пиши Ћирилицом!
Господе, помилуј, сачувај, спаси и заштити благодаћу Твојом јунаке србске Радована и Ратка! Господе благослови, заштити и спаси нас верне слуге Твоје!
Амин!
Востани, Сербије! Давно си заспала,
У мраку лежала; сада се пробуди,
И Сербље возбуди!
Аватар
wisevolf
Четник-почетник
Четник-почетник
 
Порука: 41
Приступио: јул 2008
Место: Луостари РФ

Re: Руски аутомобили

Порука wisevolf 8.9.2010. 10:39

Чудо кабриолет

Слика
Кто не arbeiten, Тот не essen
Аватар
Vranac
Војвода
Војвода
 
Порука: 10180
Приступио: мар 2006
Место: Београд, Србија

Re: Руски аутомобили

Порука Vranac 3.10.2011. 19:37

Lavrentija ::Pa kad smo vec kod automobila, mogu vam reci da Rusi nisu uvek pravili najgore automobile na svetu! Jos se drugi svetski rat nije ni zavrsio, a 19. juna 1944 je Stalin odobrio serijsku proizvodnju automobila "POBEDA".

To je za to vreme bio automobil koji nije zaostajao za svojim zapadnim konkurentima, mnoge je cak i prevazilazio svojim dizajnom i kvalitetom. U nekim slucajevima je bogami bio i kopiran na zapadu. Standard Motor Company iz Coventry-ja je proizvodila Standard Vanguard u nekoliko verzija, a zli jezici tvrde da je taj automobil imao velike slicnosti sa Stalinovom "Pobedom".
http://en.wikipedia.org/wiki/Standard_Vanguard



Engleski casopis "The Motor" magazin u svom izdanju od 19. Novembra 1952 opisuje Pobedu.
http://www.gaz20.spb.ru/img/download/th ... 52_eng.zip

Automobil je veoma kvalitetno uradjen, tako da i danas mozete na ulicama da vidite ove automobile:
http://fakty.by.ru/fakty/auto%20Pobeda/index.htm

Kakva drzava, takav i automobil! Brko znao znanje!
pobeda.jpg


Нешто се не може оспорити Стаљину, а то је да је имао стила и осећај за естетику. То се види и у архитектури за време и после Стаљина.

Проблем Победе је што је она била апсолутно недоступна просечном Русу. А за светско тржиште је била неконкурентна. Била је скупља од западних кола истог квалитета.

Исто је и са архитектуром, док се кроз централно планирање водило рачуно о монументалности, није било довољно станова за руске грађане, и делило је по неколико породица један стан. Касније је почела хиперпродукција ружних и малих хрушчовки, па се проблем ублажио. Код аутомобила се може узети аналогија где би хрушчовка била Лада.
Аватар
Валера
Војвода
Војвода
 
Порука: 6585
Приступио: сеп 2005
Место: =РУСИJА=Москва=

Re: Руски аутомобили

Порука Валера 8.10.2011. 11:13

Нешто се не може оспорити Стаљину, а то је да је имао стила и осећај за естетику.

:D =D>
Буди Србин! Пиши Ћирилицом!
Господе, помилуј, сачувај, спаси и заштити благодаћу Твојом јунаке србске Радована и Ратка! Господе благослови, заштити и спаси нас верне слуге Твоје!
Амин!
Востани, Сербије! Давно си заспала,
У мраку лежала; сада се пробуди,
И Сербље возбуди!
Аватар
Александр
Млади националиста
Млади националиста
 
Порука: 80
Приступио: мар 2010
Место: Россия

Re: Руски аутомобили

Порука Александр 8.10.2011. 17:44

Привет сербам из Поволжья.
ПретходнаСледећа

Ко је тренутно на Форуму?

Корисници тренутно на Форуму: Нема регистрованих корисника и 14 гостију