Страница 5 од 27

ПорукаПослато: 18.12.2006. 3:00
Трећи
Santino ::ЈАЧИ!!!

Сиљњејши :) (ајд ти то сад напиши на руском...) :?

ПорукаПослато: 22.12.2006. 11:11
Зорге
Има ли неко појма да ли је икада снимљен филм по мотовима књиге «В военном воздухе суровом» («На суровом ратном небу»), мемоарима Виктора Јермељајенка, пилота – штурмовика. Е то бих волео да гледам!

ПорукаПослато: 25.12.2006. 9:13
Иван Карамазов
Михавлков - нормальный мужик, только он - русский боров, пышущий здоровьем :) :)
Следующий год - это будет год Михалкова :)
Ну, естесственно, что от папаши-то его, от гимнюка, ему дастались в наследство все эти вот связи с властью. Но фильмы его, ей-богу слабенькие по нашим меркам, они скорее "a-la russ", а не русские. Идеологическая установка превалирует над жизненностью. Драматургия хромает.
В свою очередь никогда не слушайте Дандурея, Разлогова и прочих кинокритиков, их фамилии полностью отражают их мысли.

ПорукаПослато: 25.12.2006. 21:16
Vranac
Колико видим по питању Михалкова, Руси имају подељена мишљења. Једни га воле а други не!

ПорукаПослато: 27.12.2006. 13:16
Виктор
"Но фильмы его, ей-богу слабенькие по нашим меркам"

И "Сибирский цирюльник"?

ПорукаПослато: 27.12.2006. 22:39
ПСВ
Vranac ::Михалков

ЛОХ ПОГАНЫЙ!!!! :evil:

ПорукаПослато: 27.12.2006. 23:29
sikamana
Najbolji je BRAT 1 i 2,a pogotovu drugi deo...
Gledao sam ga 17 puta!!!

Re: Руски филмови

ПорукаПослато: 3.1.2007. 1:03
Vranac
Шта Руси мисле о овом филм који је био светски хит?

Како је он прихваћен у Русији, и јако ме интересује колико је радња реална?


Јасно је да је он направљен пре свега за западног гледаоца, али ме интересује да ли се слично живело у тадашњем СССР-у.


Слика

Re: Руски филмови

ПорукаПослато: 12.1.2007. 18:35
Vranac
Руски блокбастери

Слика

Све најбитније животне истине су записане у поп култури. Морате само да се потрудите да их нађете.

Руска транзиција је специфична по томе што се збила у огромној земљи са неуништивном бирократијом која је спречила знатан улазак страног капитала, нарочито у сферама стратешких концесија. На неки начин, руска транзиција је извршена унутар земље, унутар круга људи који су иначе владали тим предузећима, уз максималну злоупотребу свих рупа у закону. У Јељциново време, бирократија ојачана остацима разних тајних служби и мафијом ствара облик паралелне државне економије са којом је Влада имала неравноправне односе. Фрустрације ове епохе на најзабавнији начин приказује изванредан роман Фредерика Форсајта »Икона«.



Долазак Путина на власт чини да држава поново преузима власт над приватизованим гигантима, смањујући моћ тајкуна (на руском олигарха) и чинећи та предузећа чудовишно ефикасним. Неки од тајкуна су мало теже поднели губитак неограничене моћи, о томе сведочи судбина Бориса Березовског који је чак ангажовао руског редитеља Павела Лунгина да сними целовечерњи играни филм о његовом успону назван »Тајкун«, приказан пре пар година и у нашим биоскопима.
Експанзија Русије се стога може поредити и са јапанском »економијом мехура« из средине осамдесетих, када су Јапанци велики део свог капитала уложили у непрофитне делатности, попут холивудских филмских студија или уметничких дела, искључиво ради престижа. О америчком страху од јапанске »економије мехура« постоји низ филмова међу којима је најупечатљивији »Умри мушки«. Недавно се појавио и холивудски филм који страхује од руских тајкуна - »Борнова надмоћ«.

Филмови су, дакле, проговорили о руској стварности, социјалним тензијама и заузели су јасне ставове, укључивши се у пропагандни рат, као у најславнија бољшевичка времена када су препознати идеолошки потенцијали филма.

Руски научнофантастични хит »Ноћна стража« редитеља Тимура Бекмамбетова постао је један од највећих хитова у историји руских биоскопских благајни. Зарадивши 15 милиона долара успео је да надмаши рекорд од 14 милиона који је поставио »Господар прстенова-Повратак Краља«.

Продуцент филма је ОРТ Телевизија а дистрибутер московска компанија Гемини Филмс која је приказивала филм на 300 копија – учинивши га најгледанијим руским филмом свих времена.

»Ноћна стража« је доживела премијеру 8. јула 2004. године, зарадивши 3.4 милиона долара за четири дана. У другој недељи је имао пад гледаности од само 8%. Са буџетом од око 4 милиона долара, »Ноћна стража« доноси огроман профит.

»Ноћна стража« је базирана на серији романа Сегеја Лукјаненка који се баве сталном борбом Добра и Зла и стражама које воде рачуна да ниједна страна не превагне. Ко-сценариста филма је редитељ Тимур Бекмамбетов, четрдесеттрогодишњи Казахстанац који је после распада СССР, радио Б-филм »Арена« за продуцента Роџера Кормана, на основу успеха свог првог већег пројекта »Бекство из Авганистана«. Сада Бекмамбетов планира да сними читаву трилогију по Лукјаненковој прози.

Бекмамбетов је успео да сними филм који се по свим техничким критеријумима може мерити са остатком европске жанровске продукције. Док му се у извесним елементима може спочитати ненадахнутност, не може се оспорити да аутор влада реториком свих главних популистичких филмских праваца те да прати Холивуд докле год може, а где не може прелази на азијски или европски колосек.

Руска публика је са нестрпљењем чекала наставак трилогије назван »Дневна стража«, који је доживео премијеру 1. јануара 2005. године. За то време, управо је Фоx откупио америчка права за »Ноћну стражу« и питање је само било да ли ће дистрибуирати Бекмамбетова или ће одмах снимати римејк. Фоx се ипак одлучио да дистрибуира Бекмамбетова, за интернационално тржиште је била направљена посебна, скраћена верзија филма а дијалог листу је писала Лаета Калогридис, еминентна сценаристкиња и најближа сарадница Џејмса Камерона. За то време, маркетиншки буџет »Дневне страже« је био три милиона долара. Филм је развалио благајне како смо мислили, али што је још важније, наметнуо је Бекмамбетова као једног од објективно најзанимљивијих биоскопских редитеља данашњице.

Бекмамбетов се у међувремену везао за неколико пројеката у Холивуду, сви су за мејџор студије, међутим, судећи по »Дневној стражи« и заиста импресивном резултату, чини се да је Бекмамбетов направио свој Холивуд у Русији и да не мора нигде да иде.

Још је невероватније то да постоји и већи хит од Бекемамбетовљевог – »Девета чета« Фјодора Бондарчука која говори о совјетском Аламу, »ласт станд« бици Девете чете у Авганистану последњих дана руског Вијетнама. Бондарчук долази из чистог адвертајзинг миљеа, и за разлику од Бекмамбетова, који је адвертајзинг оперативац, Бондарчук је тајкун у том свету.

Ако су »Ноћна стража« и »Девета чета« били филмови чији је успех превазишао сва очекивања, онда то свакако није десетомилионска екранизација серијала романа »Вукодав« Николаја Лебедјева од 10 милиона долара која претендује да буде руски »Беовулф«, »Конан« и »Господар прстенова« - истовремено.

Руски дистрибутери сада траже хитове домаће производње. Све више се окрећу младим руским редитељима комерцијалног опредељења и пружају им прилику да снимају потенцијалне хитове. Све до ове године, руски дистрибутери су претежно дистрибуирали стране филмове. Ове сезоне, руски филмови постају поново пожељни на репертоару. Први хит нове генерације је филм »Анти-Киллер ИИ« Игора Кончаловског (Андрејевог сина), који је донео 2.7 милиона долара. То је прича о суровом осветнику који се разрачунава са подземљем и терористима. Гемини Филмс је у фебруару дистрибуирао филм »72 метра« Владимира Котињенка са зарадом од 2.6 милиона. Гемини, иначе традиционални Фоxов заступник у Русији, припрема палету руских премијера и има још три потенцијална блокбастера у најави.

»Ноћна стража« је максимално искористила популарност Лукјаненкових књига. Додатна реклама је произведена кроз употребу агресивне телевизијске промоције, која је као рецепт већ коришћена у Пољској крајем деведесетих.

За разлику од феномена пољских блокбастера који су концентрисали све националне продукционе потенцијале у један мега-буџетни филм годишње, у продукцији од 15-20 остварења, руски процват намерава да испоручи више од 100 филмова ове године. Пољски концепт блокбастера је пропао када се неколико филмова изненада није исплатило. Руски успех је базиран на средњебуџетним филмовима смештеним између 2,5 и 5 милиона долара. Таквом политиком Руси врло лако могу успоставити конкурентну филмску индустрију која би могла озбиљно конкурисати на многим тржиштима.

Блокбастер менталитет нових руских филмова показује сву снагу руске државе која наступа без комплекса. Исто важи и за филмове који су на свом трену поразили Холивуда а сада планирају да га угрозе и на гостовању.

Димитрије Војнов

ПорукаПослато: 14.1.2007. 1:33
alrom
Слика

Это скрин из фильма 9 Рота.
Вот вам хороший промо кип:
http://youtube.com/watch?v=OxwxX0mjXpA

ПорукаПослато: 14.1.2007. 1:34
alrom
alrom ::Слика

Это скрин из фильма 9 Рота.
Вот вам хороший промо кип:
http://youtube.com/watch?v=OxwxX0mjXpA

ПорукаПослато: 14.1.2007. 6:29
Vranac
alrom ::Слика

Это скрин из фильма 9 Рота.
Вот вам хороший промо кип:
http://youtube.com/watch?v=OxwxX0mjXpA



Превише холивудки ми делује овај филм :wink:

ПорукаПослато: 14.1.2007. 10:06
Зорге
Одгледај "72 метра", није баш "холивудски".

ПорукаПослато: 7.2.2007. 18:16
ТараН
Насколько я знаю Михалков жид по матери.

Я бы посоветовал посмотреть "Гибель Империи". Лучше фильма еше не видел.

ПорукаПослато: 7.2.2007. 18:27
Евпатий_Коловрат
мне очень нравится фильм "последний бой майора Пугачева" фильм про то как наши солдаты в годы второй мировой сначала попали в плен к немцам а потом чудом убежав их красные ублюдки посадили за измену родине. из гулага им удалось бежать.. очень трогательный фильм. и реалистичный! можно сказать почти документальный. ps если кого то заинтересовало стучите мне в icq я скину.