srpskinacionalisti.com

Сећања - Слободан Милошевић

Форумска правила
Обавезно прочитајте Правилник о понашању на Форуму и форумски бонтон пре учешћа у дискусијама!
Аватар
vemavuk
Војвода
Војвода
 
Порука: 15972
Приступио: апр 2006
Место: београдски пашалук

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука vemavuk 10.5.2018. 1:00

SMUK ::
Не гледа стране филмове


Makedonske filmove računam pod domaće!

Чокалије имају само стране преведене на чокалијски.
До године у Приштини- придружите се СРПСКИ НАЦИОНАЛИСТИ
Аватар
ЕКОНОМИСТА
Националиста
Националиста
 
Порука: 303
Приступио: дец 2012
Место: Београд

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука ЕКОНОМИСТА 10.6.2018. 10:33

Пропагандни летци коришћени за време НАТО агресије на Савезну Републику Југославију:

969851_490282371098657_1228496299_n.jpg
969851_490282371098657_1228496299_n.jpg (13.79 КиБ) Прегледано 1602 пута

1011600_490282384431989_1922870671_n.jpg

1157703_490282334431994_361127374_n.jpg

1798342_471102119683349_891074957_n.jpg

1902957_490282381098656_1607559346_n.jpg

1922005_490282331098661_1997191527_n.jpg
Благостање сваког појединца је колективна одговорност заједнице. Благостање још значи физичко и морално здравље једног друштва
(Вебстеров речник - држава благостања)
Аватар
Зорад
Војвода
Војвода
 
Порука: 3814
Приступио: мај 2012

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука Зорад 10.6.2018. 10:55

19 година од капитулације, краја рата и повлачења... богме пролази време.
Аватар
ЕКОНОМИСТА
Националиста
Националиста
 
Порука: 303
Приступио: дец 2012
Место: Београд

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука ЕКОНОМИСТА 10.6.2018. 12:14

Резолуција СБ УН 1244 (1999)

Савет безбедности,

Имајући у виду принципе и циљеве Повеље Уједињених нација, укључујући примарну одговорност Савета безбедности за очување међународног мира и безбедности,

подсећајући на своје резолуције 1160 (1998) од 31. марта 1998, 1199 (1998) од 23. септембра 1998, 1203 (1998) од 24. октобра 1998. и 1239 (1999) од 14. маја 1999,

изражавајући жаљење због тога што није дошло до потпуног поштовања захтева из ових резолуција,

одлучан да разреши озбиљну хуманитарну ситуацију на Косову, у Савезној Републици Југославији, и осигура безбедан и слободан повратак свих избеглица и расељених лица њиховим домовима,

осуђујући све акте насиља против становника Косова као и терористичке акте било које стране,

подсећајући на саопштење генералног секретара УН од 9. априла 1999. у коме се изражава забринутост због хуманитарне трагедије која се одвија на Косову,

поново потврђујући право свих избеглица и расељених лица да се врате својим домовима у безбедности,

подсећајући на надлежност и мандат Међународног кривичног трибунала за бившу Југославију,

поздрављајући опште принципе о политичком решењу за косовску кризу који су усвојени 6. маја 1999. године (С/1999/516, анекс 1 уз ову резолуцију) и такође поздрављајући то што СР Југославија прихвата принципе који су наведени у тачкама 1-9 у папиру који је поднет у Београду 2. јуна 1999. године (С/1999/649, анекс 2 уз ову резолуцију) и сагласност СР Југославије на тај папир,

поново потврђујући приврженост свих држава чланица суверенитету и територијалном интегритету СР Југославије и других држава региона, како је наведено у Хелсиншком документу и анексу 2,

поново потврђујући апел из претходних резолуција за широку аутономију и суштинску самоуправу за Косово,

утврђујући да ситуација у региону и даље представља претњу међународном миру и безбедности,

одлучан да обезбеди сигурност и безбедност међународног особља и спровођење обавеза које проистичу из ове резолуције од стране свих на које се она односи, и делујући у том циљу у складу са Главом VII Повеље Уједињених нација,

Одлучује да политичко решење за кризу на Косову треба да буде засновано на општим принципима из анекса 1 и како је даље разрађено у принципима и другим траженим елементима из анекса 2;
Поздравља то што СР Југославија прихвата принципе и друге тражене елементе који се помињу у горе наведеном ставу 1, и захтева пуну сарадњу СР Југославије у циљу њихове брзе примене;
Нарочито тражи да СР Југославија одмах обустави насиље и репресију на Косову на начин који се може верификовати, и да започне и оконча повлачење у фазама са Косова, на начин који се може верификовати, свих војних, полицијских и паравојних снага, у складу са хитним распоредом, са чим ће бити синхронизовано распоређивање међународног безбедносног присуства на Косову;
Потврђује да ће после повлачења, договореном броју југословенског и српског војног и полицијског особља бити дозвољен повратак на Косово ради обављања дужности у складу са анексом 2;
Одлучује о распоређивању цивилног и безбедносног присуства на Косову, под покровитељством УН, са одговарајућом опремом и особљем, како се то тражи, и поздравља сагласност СР Југославије за такво присуство;
Тражи од генералног секретара да именује, након консултација са Саветом безбедности, специјалног представника који ће контролисати имплементацију цивилног присуства и даље тражи од генералног секретара да да инструкцију свом специјалном представнику да врши координацију са међународним безбедносним присуством како би се обезбедило да оба присуства раде у правцу истих циљева и да се међусобно помажу;
Овлашћује државе чланице и одговарајуће међународне организације да успоставе међународно безбедносно присуство на Косову, како се наводи у ставу 4 анекса 2 уз сва неопходна средства како би могло да обави своје одговорности из доле наведеног става 9;
Потврђује потребу за хитним и што скоријим распоређивањем ефикасног међународног цивилног и безбедносног присуства на Косову, и захтева да стране у потпуности сарађују приликом његовог распоређивања;
Одлучује да ће одговорности међународног безбедносног присуства које ће бити распоређено и деловати на Косову укључивати:

одвраћање од обнове непријатељстава, одржавање и према потреби, наметање прекида ватре, обезбеђивање повлачења и спречавања повратка на Косово снага савезне и републичке војске, полиције и паравојних јединица, осим како је предвиђено у тачки 6 анекса 2;
демилитаризацију Ослободилачке војске Косова (ОВК) и других наоружаних група косовских Албанаца, како се захтева у ставу 15;
успостављање безбедног окружења у коме избеглице и расељена лица могу да се врате својим кућама у безбедности, а међународно цивилно присуство може да функционише, у коме привремена управа може да буде успостављена и хуманитарна помоћ испоручивана;
осигурање јавне безбедности и реда док међународно цивилно присуство не преузме одговорност за спровођење тог задатка;
надгледање уклањања мина док међународно цивилно присуство, према потреби, не преузме одговорност за тај задатак;
одговарајућу подршку и блиску координацију са радом међународног цивилног присуства;
обављање дужности надгледања границе како је тражено;
обезбеђење заштите и слободе кретања за себе, за међународно цивилно присуство и друге међународне организације;

Овлашћује генералног секретара да уз помоћ одговарајућих међународних организација, успостави међународно цивилно присуство на Косову, како би се обезбедила привремена управа на Косову, при чему ће народ Косова моћи да ужива суштинску аутономију у оквиру СР Југославије, и које ће обезбедити прелазну управу при ћему ће успостављати и надгледати развој привремених демократских институција самоуправе, како би се обезбедили услови за миран и нормалан живот свих становника Косова;
Одлучује да ће главне одговорности цивилног присуства укључивати:

унапређење успостављања, до коначног решења, суштинске аутономије и самоуправе на Косову, узимајући у потпуности у обзир анекс 2 и споразуме из Рамбујеа (С/1999/648);
обављање основних цивилно-управних функција тамо где је и колико је то потребно;
организовање и надгледање развоја привремених институција за демократску и аутономну самоуправу, до коначног политичког решења, укључујући и одржавање избора;
преношење, у складу са успостављањем тих институција, својих административних задатака, а надгледајући и подржавајући учвршћивање локалних привремених институција Косова и других активности у правцу грађења мира;
олакшавање политичког процеса чији је циљ дефинисање будућег статуса Косова, узимајући у обзир споразуме из Рамбујеа (С/1999/648);
у коначној фази, надгледање преноса власти са привремених институција Косова на институције које ће бити успостављене у складу са политичким решењем;
подршку реконструкцији кључних објеката инфраструктуре и другој економској реконструкцији;
подршку сарадњи са међународним хуманитарним организацијама, и хуманитарној помоћи унесрећенима;
одржавање цивилног реда и закона, укључујући и успостављање снага локалне полиције, а у међувремену, путем распоређивања међународног полицијског особља које ће радити на Косову;
заштиту и унапређење људских права;
осигурање безбедног и неометаног повратка свих избеглица и расељених лица у њихове домове на Косову;

Истиче потребу координираних операција хуманитарне помоћи, као и да СР Југославија дозволи неометан приступ Косову хуманитарним организацијама за пружање помоћи и сарађује са таквим организацијама како би се обезбедила брза и ефикасна достава хуманитарне помоћи;
Подстиче све државе чланице и међународне организације да дају допринос економској и социјалној обнови као и безбедном повратку избеглица и расељених лица, и истиче, у том контексту, значај сазивања, што је пре могуће, међународне конференције донатора, (нарочито за циљеве у горе наведеном ставу 11г);
Захтева пуну сарадњу свих на које се то односи, укључујући и међународно безбедносно присуство, са Међународним кривичним судом за бившу Југославију;
Захтева од ОВК и других наоружаних група косовских Албанаца да одмах прекину са свим офанзивним акцијама и да се повинују захтевима за демилитаризацију како то тражи шеф међународног цивилног присуства, у консултацијама са специјалним представником генералног секретара;
Одлучује да се забране које су наметнуте у ставу 8 резолуције 1160 (1998) неће односити на оружје и сродну војну опрему које користи међународно цивилно безбедносно присуство;
Поздравља рад који је у току у ЕУ и другим међународним организацијама у циљу развијања свеобухватног приступа економском развоју и стабилизацији региона који је погођен косовском кризом, укључујући и имплементацију Пакта стабилности за југоисточну Европу, уз широко међународно учешће, како би се подстакло унапређење демократије, економског просперитета, стабилности и регионалне сарадње;
Захтева од свих држава у региону да у потпуности сарађују у спровођењу свих аспеката ове резолуције;
Одлучује да се међународно цивилно и безбедносно присуство успостави за почетни период од 12 месеци, које ће се наставити после тога уколико Савет безбедности не одлучи другације;
Тражи од генералног секретара да у редовним интервалима подноси Савету извештаје о спровођењу ове резолуције, укључујући и извештаје руководства цивилног и безбедносног присуства, при чему први извештај треба да буде поднет у року од 30 дана од усвајања ове резолуције;
Одлучује да се и даље активно бави овим питањем.


Анекс 1

Изјава председавајућег о закључцима са састанка министара Групе 8, одржаног у Петерсбургу, 06. маја 1999. године

Министри Групе 8 су усвојили доле наведене опште принципе о политичком решењу кризе на Косову:
тренутна и проверљива обустава насиља и репресије на Косову;
повлачење војске, полиције и паравојних снага са Косова;
распоређивање ефикасног међународног цивилног и безбедносног присуства на Косову, које ће подржати и усвојити Уједињене нације, способног да гарантује остваривање заједничких циљева;
успостављање привремене администрације за Косово о чему ће донети одлуку Савет безбедности Уједињених нација, како би се обезбедили услови за миран и нормалан живот за све становнике Косова;
безбедан и слободан повратак свих избеглица и расељених лица и неометан приступ хуманитарних организација Косову;
политички процес ка успостављању споразума о привременом политичком оквиру, који ће обезбедити суштинску самоуправу на Косову, узимајући у потпуности у обзир споразуме из Рамбујеа и принципе суверености и територијалног интегритета СР Југославије и других земаља у региону, и демилитаризацију ОВК;
свеобухватни приступ економском развоју и стабилизацији кризног региона.


Анекс 2

Споразум треба да буде постигнут на основу доле наведених принципа како би се кренуло у правцу решавања кризе на Косову:
Тренутна и проверљива обустава насиља и репресије на Косову.
Проверљиво повлачење свих војних, полицијских и паравојних снага са Косова, у складу са хитним распоредом.
Распоређивање на Косову, под покровитељством Уједињених нација, ефикасног међународног цивилног и безбедносног присуства, способног да гарантује постизање заједничких циљева, које ће деловати, ако се тако одлучи, у складу са Главом VII Повеље.
Међународно безбедносно присуство уз суштинско учешће НАТО мора да буде распоређено под јединственом командом и контролом и овлашћено да успостави безбедно окружење за све људе на Косову, као и да олакша безбедан повратак свих расељених лица и избеглица њиховим домовима.
Успостављање привремене администрације за Косово као дела међународног цивилног присуства под којим ће народ Косова моћи да ужива суштинску аутономију у оквиру СР Југославије о чему ће одлуку донети Савет безбедности УН. Привремена администрација треба да обезбеди прелазну управу, и да при томе успоставља и надгледа развој привремених демократских самоуправних институција како би се обезбедили услови за миран и нормалан живот свих становника Косова.
Након повлачења, договореном броју југословенског и српског особља ће бити дозвољено да се врати и обавља следеће функције:
везу са међународном цивилном мисијом и међународним безбедносним присуством;
обележавање/чишћење минских поља;
одржавање присуства на местима српске културне баштине;
одржавање присуства на главним граничним прелазима.

Безбедан и слободан повратак свих избеглица и расељених лица уз надзор УНХЦР (Високог комесара УН за избеглице) и неометан приступ хуманитарних организација Косову.
Политички процес у циљу успостављања споразума о привременом политичком оквиру који ће обезбедити суштинску самоуправу за Косово, узимајући у потпуности у обзир споразуме из Рамбујеа и принципе суверенитета и територијалног интегритета СР Југославије и других земаља региона, као и демилитаризацију ОВК. Преговори између страна у правцу постизања решења не треба да одлажу или ометају успостављање демократских самоуправних институција.
Свеобухватни приступ економском развоју и стабилизацији кризног региона. Ово ће укључити спровођење Пакта стабилности за југоисточну Европу, уз широко међународно учешће како би се даље подстицало унапређење демократије, економског просперитета, стабилности и регионалне сарадње.
Суспензија војних активности ће захтевати прихватање горе наведених принципа, уз сагласност за друге већ идентификоване тражене елементе, који су садржани у доле наведеним напоменама.

Затим ће бити хитно закључен војно-технички споразум који ће, између осталог, прецизирати дадатне модалитете укључујући улоге и функције југословенског-српског особља на Косову:

Повлачење

Процедуре повлачења, укључујући и повлачење у фазама, детаљни план и разграничење тампон зоне у Србији иза које ће снаге бити повучене;

Особље које се враћа
Опрема особља које се враћа;
Оквир за функције које ће обављати;
Распоред њиховог враћања;
Географско разграничење области у којима ће они деловати;
Правила која ће регулисати њихов однос са међународним безбедносним присуством и међународном цивилном мисијом.

Резолуцију 1244 (1999) Савет безбедности усвојио је на свом 4011-ом састанку одржаном 10. јуна 1999.

Други тражени елементи:
Брз и прецизан распоред повлачења што значи, нпр. 7 дана за окончање повлачења; повлачење оружја за ваздушну одбрану 25 км изван зоне безбедности у оквиру 48 сати;
Повратак особља за четири горе наведене функције обавиће се уз надзор међународног безбедносног присуства и биће ограничено на мали договорени број (стотине, не хиљаде);
Обустава војне активности по отпочињању проверљивог повлачења;
Разговори и постизање Војно-техничког споразума неће прекорачити раније договорени рок за окончање повлачења.
Благостање сваког појединца је колективна одговорност заједнице. Благостање још значи физичко и морално здравље једног друштва
(Вебстеров речник - држава благостања)
Аватар
Зорад
Војвода
Војвода
 
Порука: 3814
Приступио: мај 2012

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука Зорад 10.6.2018. 18:03

УСТАВ РЕПУБЛИКЕ СРБИЈЕ ИЗ 1990. ГОДИНЕ:

Члан 51.
Одбрана Републике Србије је право и дужност сваког грађанина.
Нико нема право да призна или потпише капитулацију, нити да прихвати или призна окупацију Републике Србије или било којег њеног дела.
Издаја Републике Србије је злочин према народу и кажњава се као тешко кривично дело.
Аватар
M-91
Војвода
Војвода
 
Порука: 1272
Приступио: јул 2015

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука M-91 8.8.2018. 16:25

Ево шта је банда чифутска оличена у САД, зап. Европи, НАТО, ЕУ, ММФ.... планирала да направи од Србије а и околних земаља: :evil: :evil:

Слика
Србија нема алтернативу!
Аватар
ЕКОНОМИСТА
Националиста
Националиста
 
Порука: 303
Приступио: дец 2012
Место: Београд

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука ЕКОНОМИСТА 12.8.2018. 11:10

1995. године?
Цртали су они те мапе много раније.
ЦИА је још 1970. године "предвидела" распад Југославије након титове смрти:
https://www.blic.rs/vesti/politika/cia- ... je/hwpjx9p

А 1977. године су кренуле и да циркулишу мапе како ће окупирати ове просторе:
DIUec5fXoAItS3l.jpg

https://www.espreso.rs/vesti/drustvo/22 ... biti-jasno
http://www.telegraf.rs/vesti/politika/2 ... rbije-foto

И после је Слободан Милошевић крив за рат? Санкције? Распад Југославије?
Једини човек који се супротставио глобалистичком олошу, последњи Српски државник, на крају је платио главом у Хагу.
Зато смо данас колонија. Зато живимо ко керови. Зато нам све иде низбрдо.
Ви га пљујте и даље, ја ћу увек величати његову борбу против НАТО пакта и новог светског поретка.
Благостање сваког појединца је колективна одговорност заједнице. Благостање још значи физичко и морално здравље једног друштва
(Вебстеров речник - држава благостања)
Аватар
M-91
Војвода
Војвода
 
Порука: 1272
Приступио: јул 2015

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука M-91 28.8.2018. 23:49

Србија нема алтернативу!
Аватар
ЕКОНОМИСТА
Националиста
Националиста
 
Порука: 303
Приступио: дец 2012
Место: Београд

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука ЕКОНОМИСТА 2.9.2018. 13:08

Драган Тодоровић је приступио Иницијативи за подизање споменика Слободану Милошевићу:

Господине Тодоровићу, како је дошло до тога да будете део ове иницијативе?
- Ја ако будем рекао оно што мислим направиће се велика фрка у СПС.

Реците?
- Мени је потпуно јасно да ова иницијатива не потиче од СПС, јер како би могла да потекне од ње кад је та странка комплетно издала Слободана Милошевића још кад је био у Хагу? Потпуно ми је јасно да је то иницијатива грађана и да ће све већи број људи захтевати да се подигне споменик Милошевићу".

Како видите улогу Милошевића у историји?
- Како време пролази све више постаје јаснија улога Слободана Милошевића у историји српског народа и годинама које су за нама. Србија је од 2001. скоро потпуно уништена. Сад нам спремају и признање КиМ од стране Запада и то уништење се приводи крају. До Милошевића је завршен период кад је Србија имала државнике на власти. Због тога је требало на све начине елиминисати Милошевића с политичке сцене, што је коначно урађено у Хагу, јер је свима јасно да је он тамо убијен и то од стране оних који су хтели Србе и Србију да прогласе злочинцима. Ја ћу са задовољством учинити све што је до мене како би се српски народ одужио Слободану Милошевићу и подигао му споменик.

Некад нисте тако мислили, били сте Милошевићев критичар?

- Пре свега, ја сам српски националиста и то сам био и пре СРС. Учествовао сам у "Јогурт револуцији" самоиницијативно. У појединим периодима смо сарађивали са социјалистима, а некад смо били и њихови најжешћи противници, и то је била ствар политичких процена. Замерали смо Милошевићу због његовог окружења, које му је касније и дошло главе.

Били сте и Слобин министар?
- Био сам министар из редова Српске радикалне странке, а не Слобин министар.

На шта конкретно мислите?
- Ту пре свега мислим на формирање ЈУЛ-а и улазак Мире Марковић у политику, али и на корупцију у врху СПС јер су ти људи гледали само своју корист, а Србија и идеологија их нису занимали. Најгора ствар која је задесила СПС су прелетачи, који су прелетели у ЈУЛ и за себе стицали богатства и одређене повластице. Та политика прелетача је настављена масовно од 2000. године, а кулминирала оснивањем СНС. Политичкој проституцији су отворена широм врата, а ти прелетачи ће доћи главе и Вучићу.

Зашто сте се изоловали од политике?
- Нисам се изоловао. Србија је изолована. Формирали смо удружење грађана Источна алтернатива, али тешко можемо да дођемо до простора у медијима.

Како коментаришете то што су многи из СПС и СНС устали против идеје о подизању споменика Слободану Милошевићу?
- Не чуде ме ни једни, ни други. Поједини припадници СПС су одавно издали Слобу, а како да ме чуде ставови од појединих у СНС? Па они су Томислава Николића потрошили као крпу. Такви људи су марионете и ништа друго. Они своје изјаве дају како би као кучићи погодили жељу свога господара и за то добили коцку шећера. Наравно да не мислим на шећер, већ на неку апанажу или фотељу.

Одбили сте Шешељев позив да се вратите у СРС?

- Шешељ ме је звао да се вратим, нисам то прихватио. Схватио сам да се многе ствари нису промениле. Знате, политика ме никад није занимала због сопствених интереса, већ сам се увек борио за интересе Србије и то ме је одбило да се вратим код Шешеља.

Рекли сте "НЕ" и Томиславу Николићу и Александру Вучићу?
- Јесам. Од момента када је Томислав Николић издао СРС било је јасно да нема шансе да ја учествујем у том подухвату.

Како коментаришете прелет Александра Мартиновића из СРС у СНС?
- Постоје људи који могу да се погледају ујутру у огледалу и они који то не могу. Људи који направе такав салто мортале не заслужују уопште да се коментаришу. Разумем шта раде старлете на јавној сцени, а проститутке на политичкој сцени су три пута горе.


https://www.espreso.rs/vesti/politika/2 ... kao-je-sve

Тодор ме апсолутно одушевио. Све је рекао. Браво! =D> =D> =D>
Благостање сваког појединца је колективна одговорност заједнице. Благостање још значи физичко и морално здравље једног друштва
(Вебстеров речник - држава благостања)
Аватар
ЕКОНОМИСТА
Националиста
Националиста
 
Порука: 303
Приступио: дец 2012
Место: Београд

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука ЕКОНОМИСТА 12.11.2018. 14:23

45476117_352790112136069_9029067239642365952_n.jpg
Благостање сваког појединца је колективна одговорност заједнице. Благостање још значи физичко и морално здравље једног друштва
(Вебстеров речник - држава благостања)
Аватар
Vranac
Војвода
Војвода
 
Порука: 10243
Приступио: мар 2006
Место: Београд, Србија

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука Vranac 17.11.2018. 21:21

Oво велико заглавље ЦИА баш делује уверљиво :roll:

Слика

Зашто би Американци који управљају и целом Немачком делили ишта са њима.
Аватар
Vranac
Војвода
Војвода
 
Порука: 10243
Приступио: мар 2006
Место: Београд, Србија

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука Vranac 17.11.2018. 21:28

Одакле је овај Слобин цитат? Делује ми да је измишљен...

Слика
Аватар
Зорад
Војвода
Војвода
 
Порука: 3814
Приступио: мај 2012

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука Зорад 17.11.2018. 22:35

Одакле је овај Слобин цитат? Делује ми да је измишљен...


Ни мени ово некако не делује као стил којим је Преподобни говорио.
Аватар
ДејанНационалистa
Војвода
Војвода
 
Порука: 1091
Приступио: феб 2014

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука ДејанНационалистa 17.11.2018. 22:36

Истинито као и Марково носање гајбица.
Аватар
origin
Војвода
Војвода
 
Порука: 3804
Приступио: окт 2003
Место: Негде у равници

Re: Сећања - Слободан Милошевић

Порука origin 18.11.2018. 1:25

Немој тако Марко је поштено зарадио дискотеку "Мадону" тада највећу на Балкану и Бамбиленд у Пожаревцу носећи гајбице и дан и ноћ.
Може бити само један.
Срби брзо забораве и оно мало што упамте.
Коста ::- аiде, будало, не сери. Сви прави људи су и интернационалисти и националисти.
ПретходнаСледећа

Ко је тренутно на Форуму?

Корисници тренутно на Форуму: Нема регистрованих корисника и 23 гостију